Jag ska hem till mitt rike...

Heej!
 
Mina nervsmärtor har ökat nått enormt senaste 2 dygnen och idag känner jag mig helt utpumpad av all värk. Efter mycket kämpande inatt valde jag att ta morfinliknande för att kunna få lite sömn och det gjorde jag nog rätt i. För jag lyckades somna tillslut även om klockan var runt 4 i morse.
 
Imorgon är tanken att jag ska åka ut till ön ett par dagar så måste försöka samla kraft att packa både väskan med kläder och den stor medicinväska. Det är alltid lika spännande och se om jag kommer lyckas få ner allt jag behöver ha med mig för att klara mig ett par dagar där ute. Men det ska bli otroligt mysigt att komma ut för jag har inte varit där på 15 veckor nu. kramiz<3
 
Jag ska hem till mitt kungariket<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emilia

Var gärna med och delta i veckans blogg hos mig! Kram på dig <3

2017-01-09 @ 21:23:27
URL: http://emilialiljedahl.se
Miranda

Har dragit igång en veckans blogg tävling, var gärna med och delta. :)
Kram!

2017-01-10 @ 12:08:11
URL: http://nouw.com/miirandaa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0