Känslorna svämma över...

Tjo!
 
Denna dag kunde knappast starta värre än att jag bröt ihop i tårar över hur jobbigt det känns att vara kronisk sjuk. Jag tycker samtidigt det är skönt att få släppa ut alla dessa jobbiga känslor man har burit på ett tag för då blir det så mycket lättare att kämpa sig framåt. Så på nått sätt var det väl bra att det kom på morgonen och inte under nattetid som det annars brukar vara. Nu ska jag försöka blicka framåt och därmed planera upp kommande vecka på bästa sätt och förhoppningsvis orkar jag med något äventyr. kramiz<3
 
Det finns ett litet ljus längst bort, jag ska bara nå mig dit!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Idag har det varit en mega dålig dag för mig :(

Svar: Usch ja, jag läser det på bloggen. Hoppas verkligen det känns bättre snart vännen. Kramiz💕
♥JèÑnIèY♥

2017-01-22 @ 21:38:27
URL: http://theresequeen.com
Lisali

Ja det finns ljusa stunder.. lite hopp
Men tyvärr också mycket som är tufft och
tungt i ett liv med ME
Skönt att släppa ut det dåliga ta ett djupt
andetag och börja en ny dag.
Kämpa på du gör det bra!
Kram Lisali blommaiasfalt.blogg.se

Svar: Hej! Tack så mkt<3 Ja, precis. Det är därför det är så skönt att få ur allt tungt som man annars håller inombords. Man blir på nått sätt starkare av att då och då få brista ut i tårar för att sen samla nya krafter att kämpa vidare. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-01-24 @ 13:16:51
Lisali

💓

2017-01-24 @ 15:13:35
URL: http://blommaiasfalt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0