Tuffa dygn som ska besegras...

Goddag!
 
Min nattsömn senaste dagarna har vart väldigt ojämn och framför allt för att nervsmärtorna har ökat. Det gör det både svårare att komma till ro och att vända sig om i sängen medans man sover. Men jag kämpar på så gått det går för att ta mig denna motgång.
 
Imorgon går vi in i vecka två av behandlingen så det är ett steg närmre målet även om det känns som evighet vissa dagar som denna. Jag ska försöka orka duscha håret nu innan mitt energiförråd är slut för dagen. Vill gärna fräscha upp mig lite ifall det blir en tripp till apoteket imorgon för att inhandla mediciner som börjar ta slut här hemma. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miranda

Har nu avslutat min veckans blogg tävling, in och kika om just du vann, annars drar jag igång en ny tävling redan imorgon. :)
Kram!

2017-01-18 @ 16:18:29
URL: http://Nouw.com/miirandaa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0