Läcköslott Traditionen avklarad...

Tja på er!
 
Igår passa jag och pappa på att åka till läcköslott (lackoslott.se) för att bocka av den traditionen. Vädret var visserligen väldigt ostadigt men det börja inte regna fören vi var på den guidadeturen på slottet. Så det var ju skönt! Allt dem berättar om slottet kan jag såklart utantill, då jag är uppvuxen här ute på ön. Men det är ändå mysigt att ha det som tradition att besöka stället minst en gång om året. Det är ju trots allt en av de vackraste platserna här ute på ön och deras slottsträdgård är magisk.
 
Min kropp klara av utflykten relativt bra tack vare att det fanns stolar att sitta på i varje slottsal. Därmed slapp jag stå upp längre stunder som annars kan göra mig såpass dålig att jag tillslut ramlar ihop. Jag är jätte glad över att vi komma iväg på en utflykt även om jag idag mår rätt kasst i kroppen. kramiz<3
 
Bild på slottet från badbryggan:
Slottet från framsidan:
Takmålning:
En bit av slottsträdgården:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra SG

så vackert slott! :D

Svar: Ja, det är otroligt vacker<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-30 @ 15:23:02
URL: http://sandrasg.se
Ida

Ni hade bättre väder än vi :)

Svar: Så synd att du inte fick se slottet när solen var framme. Men nästa gång om du kommer tillbaka kanske du har mer tur med vädret. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-30 @ 19:43:17
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0