Saker jag samlar på Del 1

Tjo på er!
 

Jag har under mina 25 år samlat på allt möjligt. Så i denna serie tänkte jag ta upp några av de saker jag samlar på nu i vuxenålder och idag tänkte jag nämna mina 2 pågående samlingar som även syskonbarnen är delaktiga i. Har ni också något ni samlar på? Berätta gärna! Kramiz<3

 

Filly:

Är små söta hästar som även finns i Pegasus, fjäril och enhörning. Varje häst har sitt egna namn och tillhör en viss familj. Jag har samlat på dessa i några år nu och har hittills 59 stycken och får fortfarande några sådana av mamma när hon väl får tag på några. Dem är lite svåra att hitta i affärer nu för tiden. Dessa hästar är dessutom otroligt populära hos mina syskonbarn.

 

 

 

Shopkins:

Är små objektfigurer som har söta ansikten och unika namn. Det finns många olika förpaktningar och säsonger av denna leksakssamling. Samlingen består av vanliga, sällsynta, Exklusiva, begränsad utgåva, Specialutgåva och Ultra sällsynt. Den har även en egen serie som finns att se på t.ex. Youtube.

 

Jag har hittills 84 st + 12 nya olika Shopkins från säsong 1-4. Dem har så pass många i varje säsong att det är nästan omöjligt att samla alla om man inte går inför det till 100% vilket jag inte gör. Även dessa små figurer älskar barnen att leka med. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0