Sjukhusbesöket avklarat!

Tjo där ute!
 
jag kom precis hem från min läkarbesök på sjukhuset och det gick relativt bra även om jag nu är rätt slut efter att ha suttit och besvarat alla hans frågor. Dessutom fått höra hans bedömning av min situation som sen ska skickas in till FK. Men det känns skönt att ha det mötet överstökat så jag nu kan fokusera på att njuta av sommaren medans den varar eller iallafall försöka.
 
Min kropp är rätt sliten idag och jag känner mig mer död än levande. Så jag lär nog få spendera större delen av dagen i sängen/solstolen och försöka återhämta mig efter dagens läkarbesöket som tog mer på kroppen än vad jag hade räknat med. kramiz<3
 
Försöker ta vara på mina vakna timmar så gott det går:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0