Nya kylskåpsmagneter till ön!

 Hej!
 
Igår passa jag på att ta fram mina pärlor för att göra lite nya magneter till mitt rum på ön. Det fick bli några färgglada blommor denna gång. Jag tänkte även göra lite andra pärlplattor när jag ändå har allt framme. Så får nog försöka hitta på några mer somriga idéer. Min bokhylla ser nämligen så tom ut så vill gärna pynta den med lite pyssel.
 
Min bröstkorg är forfarande inte bra sen min lilla idé om att plocka maskrosor för 5 veckor sen. Det gör att jag inte kan anstränga mig för länge åt gången utan att behöva pausa emellan. Jag har tänkt höra av mig till vården igen för att få råd hur vi ska gå vidare med inflammationen för att få bröstkorgen att bli bra igen.
 
Första gången jag ringde bad dem mig använda voltaren, något som inte gett någon effekt alls. Jag vill ju gärna kunna andas utan att fälla tårar. Men jag får försöka klara av dagen och så får jag ringa imorgonbitti. Att man alltid ska ha sådan otur när det kommer till kroppen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Så kan du ju inte ha det 💖

Svar: Nej jag trodde det skulle försvinna med tiden, men tyvärr tycks det inte riktigt göra det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-06-18 @ 16:24:31
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0