Då & Nu tankar om mig själv...

Tjo!
 
Tänk lägga upp ett litet speciellt inlägg som jag funderat mycket på senaste veckorna. Jag har lite svårt att blicka tillbaka. Då jag gick igenom en tuff tid full av grov mobbning & olaga hot i början av tonåren, men vissa saker har ju förändras åt de bättre nu. Detta är skillnaden på Då och Nu under dessa 10 år som gått mellan bilderna på mig. Jag har blivit en starkare person och ingen ska någonsin få trycka ner mig till botten igen! kramiz<3
 

Mina tankar/egenskaper 2007:

 

·  Nyfiken på framtiden.

 

·  Sprallig därmed vägra sitta still.

 

·  Tystlåten och blyg.

 

·  Förtvivlan varför just jag blev det svarta fåret i skolan.

 

· Ledsen och tom inombords

 

 

 

Mina tankar/egenskaper 2017:

 

· Rädsla för hur framtiden kommer se ut.

 

· Lycklig över det lilla jag klarar av.

 

·  Öppen och kärleksfull.

 

·  Förtvivlan varför just jag åkt på att bli obotligt sjuk.

 

· Oftast glad och överlycklig.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0