Fantastisk helg trots värk...

Tjo på er!
 
Min helg var helt fantastisk även om kroppen har strejkan en del. Jag har fått problem med cystorna igen och därmed haft svåra magsmärtor och illamående senaste 2 dygnen. Men vädret har ju vart kanon så har faktiskt passat på att vara ute. Det känns otroligt skönt att våren tycks ha kommit för att stanna denna gång. Jag är en vår och sommar person helt klart.
 
Denna veckan är det mest viktiga samtal som behöver ringas och eventuellt blir det även kanske ett äventyr om kroppen tillåter. Jag ska försöka ta allt i min egna takt nu så jag inte kraschar i onödan. För det är de sista jag behöver nu när kroppen ändå bråkar. kramiz<3
 
Lite bilder från promenaden igår<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
The Queenie

Riktigt härliga bilder :D

Svar: Tack så mkt. Kramiz 💕
♥JèÑnIèY♥

2017-03-27 @ 21:01:09
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0