Gav bort ännu en gåva...

Hej där ute!
 
Min älskade syster går just nu igenom ett helvete med en svår graviditet som fyllts med sjukhusbesök och operationer. Det gör ont i mitt syskonhjärta att se henne lida så mycket som hon fått göra senaste tiden. Så jag kunde inte låta bli än att ge henne en liten krya på dig gåva som dessutom kommer till bra användning. Det fick bli en tidningsprenumeration på tidningen Glutenfritt som hon själv fick välja.
 
Jag är rekryterad (speciellt utvald) på en sajt där man kan samla på sig poäng genom att vara med i olika undersökningar. Dessa poäng kan man sen byta till olika presentkort eller skänka bort. Det är inte första gången jag ger bort en gåva till en annan fighter för att göra av med poäng som annars förfaller.
 
Jag älskar känslan över att kunna göra en annan fighter glad och peppa dem uppåt i den svåra kampen. Det är en oslagbar känsla över finnas där för en annan människa som också kämpar dagligen. Jag vet hur det är att förlora folk till mörkret och jag vill aldrig mer gå igenom det! Kramiz<3
 
Ett litet leende kan göra en annans dag till den bästa på länge<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Så fint av dig att göra så :D

Svar: På nått sätt ger jag tillbaka det jag fått genom åren jag vart sjuk. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-15 @ 16:31:53
URL: http://theresequeen.com
Jozzan

Älskar dig!!

Svar: älskar dig i massor<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-15 @ 19:07:19
Miranda

Har nu avslutat min veckans blogg tävling. In och kika om just du vann! Om inte får du gärna var med och tävla igen. :)
Kram!​

2017-03-16 @ 11:52:32
URL: http://nouw.com/miirandaa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0