Idag blir det målarmys...

Tjo!
 
Äntligen är det fredag igen och det betyder att jag har målarkväll framför tv sen. Förhoppningsvis blir jag klar med min påbörjade bild i målarboken redan idag annars blir den nog klar imorgon. För det är inte alls mycket kvar på den nu. Denna gången har jag målat i min egna takt, det vill säga jag har slutat vid minsta smärta i handleden. Allt för att slippa bakslag som håller i sig i flera dygn.
 
Måste säga att jag är enormt nöjd med mitt val av nya pennor. Derwent coloursoft passa mig perfekt, då dem är mjukare än de flesta pennor och det gör att jag slipper ta i så hårt för att få det fint. kramiz<3
 
Vad har ni för Fredagsplaner?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
The Queenie

Jag hoppas din dag har varit bra :)

Svar: Den var jätte bra trots att det blåste en del ute. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-03-17 @ 19:31:50
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0