5 saker många inte vet om mig...

Godmorgon!!

 

När ni läser detta inlägg är jag på väg upp till några äldre släktingar i Västerås. Vi ska bara vara där över dagen. Men jag har sett framemot denna resa länge nu. Inlägg om hur resan gick kommer upp imorgon eller på torsdag beroende på hur jag mår efter resan. Istället får ni ta del av fem hemligheter om mig som många inte vet om. Kramiz<3

 

1. Jag älskar att sjunga när jag är nedstämd för att samla nya krafter.

 

2. Jag blir riktigt sur och dålig om jag inte får mat i tid.

 

3. Jag sover allra helst intill väggen av någon konstig anledning känns det varmare.

 

4. Som barn var jag väldigt påhittig och älska att uppfinna saker.

 

5. Jag minns barndomen väl trots försämrat minne senaste åren. Bland annat vad jag hade på mig första skoldagen 1998. Ett par orangea byxor och en vit T-shirt med en grön, gul & orange blomma på.

 

Såhär såg jag ut som bebis, tonåring och barn:

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0