Febern är tillbaka...

Tjo!
 
Febern har återvänt och det är tungt att andas, så idag mår jag inte alls så bra som jag hade hoppats på. Får helt enkelt tänka om mina planer och istället för pyssel bara ligga i solstolen och vila ute i skuggan. Jag vill försöka ta vara på möjligheterna att vara utomhus nu när man har så nära till naturen. Dock känns det lite trist att bli dålig sista heldagen här ute på ön innan jag imorgon ska återvända till stan igen. Får njuta så mycket som går även om kroppen strejkar. kramiz<3
 
Hoppas ni får en trevlig Lördag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer Queen

Krya!

Svar: tack fina du<3 Hoppas du har en super fin helg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-20 @ 14:45:12
URL: http://thequeenie.se
Annica

Det är väl tråkigt när kroppen inte vill sammarbeta med en.
Såå typiskt.
Synd att du inte fick pyssla
Hoppas du kan göra det en annan dag.
kram

2017-05-22 @ 18:57:37
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0