Några bilder från utflykten...

Hej på er!
 
Efter en fantastisk fin avslutning på min härliga vecka hos syrran igår är jag nu tillbaka hemma i stan. Min vistelse här blir inte långvarig då jag bara tänkt vila upp mig för att kunna resa hem till ön igen i början på veckan. Jag hoppas detta härliga sommarväder håller sig kvar någorlunda nu för jag känner mig mycket gladare i humöret när solen skiner ute.
 
Jag mår ingen vidare idag efter vår utflykt igår kan jag säga. Men med tanka på hur trevligt vi hade det så vart det nog värt all smärta och trötthet. Jag får helt enkelt anpassa denna dag efter kroppen och vila mig så mycket som det bara går. Hoppas ni också haft en fin helg! kramiz<3
 
Utsikten igår var magisk:
 
Besökte även fåren och deras lamm:
 
Pocahontaz-Melody var på riktigt bushumör:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tess

Vilka fina bilder!

Sv:Ja det var en väldigt bra dag :)

Svar: Tack så mkt=)
Kan tänka mig det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-28 @ 12:59:04
URL: http://tessbjork.com
Jennifer Queen

Ser fantastiskt ut :D

Svar: Det var lite spännande att utforska en del av byn man aldrig varit i än. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-05-29 @ 07:47:21
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0