Mina planer vecka 48...

Hej där!
 
Denna veckan har jag rätt mycket inplanerat och hur jag ska få orken att räcka till är en bra fråga. Men jag ska verkligen försöka få till mina sovstunder på eftermiddagen. Vissa av sakerna hade jag inte räknat med att behöva göra just denna veckan, men allt blir ju inte som planerat. Mest taggad är jag inför Jul-konserten på Lördag. Det kommer nog bli super mysigt även om jag blir sängliggades dagar efteråt. kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på för roligt i veckan?
 
 
Måndag:
♥Fotvård
Tens-apparaten igång
 
Tisdag:
Ringa sjukvårdsamtal
Vilodag
 
Onsdag:
Vilodag
♥Tens-apparaten igång♥
 
Torsdag:
♥Ta prover♥
♥Duscha håret♥
 
Fredag:
E kommer hit
♥Apoteket
 
Lördag:
Christmas Night
Hundvakt
 
Söndag:
Fylla på dosettlådan
Planera kommande vecka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Låter som en bra vecka :D

Svar: Det känns som veckan kommer bli rätt bra. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-27 @ 19:47:57
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0