♥Pappa jag älskar dig!♥

Tjo!
 
Idag är det farsdag. Jag fira dock min pappa redan i Fredags då han i helgen är iväg på fest med jobbet. Han kommer visserligen hem senare idag, men eftersom jag brukar vara väldigt trött och seg på eftermiddagen tänkte jag att det är lika bra att fira honom medans jag mår okej. Han blev jätte glad över sin present från oss alla barn. Han ska även försöka få tag på en paassande kedja så han kan ha den runt halsen istället för i nyckelringen. Det var en lyckad present helt enkelt! kramiz<3
 
♥♥Utan dig vid min sida
hade jag aldrig kommit dit där jag är idag.
Tack för att du söttar mig
och finns där när jag behöver hjälp.♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Så fin :D

Svar: <3<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-12 @ 19:13:09
URL: http://missjennifer.se
Jennifer

Du är utmanad i min blogg :D

Svar: Ska genast kolla in det:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-13 @ 10:29:55
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0