Planerna för vecka 45...

Tjo på er!
 
Ny vecka och förhoppningsvis nya möjligheter. Denna veckan ser än så länge ganska tom ut, men det brukar byggas på allt efter som. Jag mår något bättre idag därmed har nog febern gått ner lite. För igår var febern rätt hög, vilket förklarar varför jag var såpass utslagen. Jag är otroligt öm och stel i kroppen fortfarande, så de första dagarna denna veckan får bli återhämtningsdagar för min del. kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på för roligt i veckan?
 
 
Måndag:
♥Svara på mejl♥
♥Vila upp mig♥
 
Tisdag:
Duscha håret♥
 
Onsdag:
Hundvakt
♥Tens-apparaten igång♥
 
Torsdag:
♥Vilodag♥
 
Fredag:
Min brorson E kommer hit
 
Lördag:
Duscha
Tens-apparaten igång
 
Söndag:
Fylla på dosettlådan
Planera kommande vecka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Ser ut som en bra vecka :) kram

Svar: Aa jag hoppas det! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-11-06 @ 19:53:28
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0