Vädret får kroppen helt off...

Tjo!
 
Nätterna har vart riktigt kämpig denna veckan men jag är ganska säker på att det har med väderskiftningarna att göra. Då tempratur går ner och upp från dag till dag. Kan inte vädergudarna bestämma sig om det ska snöa, regna eller va soligt?!
 
Planen är att köra TENS-Apparaten senare ikväll och eventuellt får det bli en dos smärtsillande om nervsmärtorna blir värre. Allra helst vill jag slippa ta extra nediciner, då jag blir så trött kommande dygnet. Men samtidigt vill jag inte ha ännu en natt där jag ligger gråtandes i smärtor. Alltid lika svårt att ta alla dessa beslut. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

2017-11-24 @ 11:29:41
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0