Höstmys ute på ön....

Hej på er!
 
Att vakna upp här ute på ön är det bland det mysigaste som finns. Här finns det inga grannar som kan störa min skönhets sömn bortsett från att pappa starta gräsklippan runt halv 12. Idag tittar till och med solen fram emellanåt så jag har precis vart ute och andats in lite frisk luft. I övrigt har jag nog tänkt läsa lite ur Joakim Lundell´s bok innan det återigen är dags att sova middag en stund.
 
Vi ska ju bara vara här tills imorgon, så jag vill försöka ta vara på tiden så mycket som det går, men utan att riskera bakslag. För det är inget jag behöver just nu med tanke på att jag redan har det kämpigt med slembildning och nervsmärtor. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vill bara säga att du har en fin underbar blogg. Sen känner jag verkligen med dig då jag har det ungefär som du med många sjukdomar. Tycker du är en underbar kämpe. Glöm aldrig att du är så värdefull, unik, vacker och har en väldigt varm o god själ. Stora Kramisar LejdiLena- Lalena❤️

Svar: Åh dem orden gjorde min dag! Tack så jätte mkt<3
Du får heller aldrig glömma bort att du är värdefull och unik. Hoppas du får en fortsatt fin vecka. Många kramiz<3
//Jenniey Love
♥JèÑnIèY♥

2017-10-27 @ 16:14:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0