#MeToo

Me Too!
 
Tror inte någon kan ha missat #metoo i socialamedier. Vi som blivit utsatta för övergrepp & sexuellatrakasserier använder hashtagen för att uppmärksamma hur pass vanligt det faktiskt är att det sker. Jag är en av dem som utsätts för Sexuellatrakasserier flera gånger i mitt 25 åriga liv. Det finns dock ett tillfälle som gett mig extremt djupa ärr och det är när en kille stoppar sina vidriga händer innanför mina trosor trots upprepande NEJ!. Detta är ett av tillfällena som satt sina spår i mig för idag har jag väldigt svårt att lita på killar i min närhet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

2017-10-18 @ 19:32:46
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Maria

Det är hemskt att så många ska behöva skriva #Metoo, att så många har varit utsatta på nåt sätt. Jag har haft tur, jag har inte blivit utsatt på nåt sätt som satt några spår, så jag är så glad över det.
Men bra att du delar din historia.

2017-10-21 @ 10:03:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0