Mot Gbg för äventyr...

Godmorgon!
 
 Idag är tanken att vi ska åka till Gbg något som tösen fortfarande inte vet om. Så det kommer bli en överaskning när vi väl anlänt till rätt destinationen i Göteborg. Tror hon kommer tycka det är super roligt ställe och framför allt titta på alla vattendjur.
 
Jag ser också framemot att komma iväg även om jag vet att jag lär vara sängliggades dagarna efter. Detta blir troligen min sista långa tågresan innan snön kommer. Så jag är rätt taggad! kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love


Kommentarer
Nilla

Hoppas ni får jättemysigt ❤

Svar: Haft en otroligt mysig dag, men är riktigt sliten i kroppen nu efteråt. Blir vilodagar för mig nu. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2017-10-31 @ 11:08:17
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Jennifer

Vi är med i gbg, vi ska till liseberg idag :)

Kul att du är med i min giveaway som avslutas ikväll :)

Svar: Åh vad roligt. Hoppas ni hade en trevlig dag😊 vi va Universeum, hade tänkt lisberg också men kroppen sa ifrån pga all kyla ute. Kramiz ❤
♥JèÑnIèY♥

2017-10-31 @ 11:25:35
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0