Nytt i garderoben...

Tjo!
 
Jag kom iväg till köpcentret igår med förhoppningar om att hitta en tröja, men jag kan säga det blev inte en utan totalt 3 st. Nu under höst/vinter blir jag kall (nerkyld/blå) väldigt fort och det ställer till det för kroppen. Därför brukar jag gosa in mig i en härlig tröja såväl utomhus som när jag går hemma. Allt för att hålla kroppen lagom varm, då kyla har en tendens till att göra mig både stel och ännu mer smärtpåverkad.
 
Förra veckan kom även mina två nya pyjamasset eller slapparkostym som någon underbar person kalla det på instagram. Vilket är ett otroligt härligare ord än pyjamas. Detta plagg är det jag lever i större delen av veckorna. Den enda gången jag klär mig i vanliga kläder är när jag ska utanför ytterdörren, vilket oftast bara händer 1-2ggr/ veckan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Snygga 😊

Svar: Tack så mkt<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-24 @ 13:44:26
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Jennifer

Fina :D

Svar: Tack<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-10-24 @ 20:05:55
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0