5 stycken snabbfakta om mig...

God dag!

 

Här kommer ett lite annorlunda inlägg som handlar om saker som kan vara bra att veta om mig. Ni får gärna tipsa om olika listor man kan göra eller om det är något speciellt ni vill veta mer om mig. Jag ska försöka lägga upp en frågestund i veckan om kroppen orkar med. Kramiz<3

 

 

1. Jag är allergisk mot Morötter, blåbär och fisk.
 
 
2. Jag får panik varje gång jag får ont i halsen. Då det var så allt helvete med kroppen börja för 13 årsen.
 
 
3. Drömmer om att få resa runt i sverige och få uppleva städer jag aldrig vart i.
 
 
4. Avskyr all form av gröt men älskar ärtsoppa.
 
 
5. Älskar att titta på barn och ungdoms serier/filmer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madeleine Jonasson

Alltid roligt med listor, måste själv bli bättre på att göra dom. 😊

2017-09-17 @ 20:28:23
URL: http://www.nouw.se/madelad83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0