Nya brillor känns ovant...

Tjo!
 
Min vilostund igår blev avbruten av ett sms om att mina nya glasögon var klara. Så jag gjorde mig i ordning lite snabbt och begav mig mot stan för att hämta ut glasögonen innan dem stängde. Det är sjukt ovant att se mig i mina nya glasögon. Jag har ju alltid haft halvtunna bågar och väldigt rektangulära. Men denna gången valde jag bågar efter komfort. Dem nya sitter betydligt mycket skönare och skaver inte alls så som mina tidigare. Jag får helt enkelt vänja mig vid min nya stil.
 
Om en stund ska jag duscha av mitt håret och sen vila middag. Ikväll blir det att förbereda helgens inlägg som kommer bestå av frågestund och ett inlägg tillägnad vinnaren av länk-tävlingen. Det känns skönt att påbörja dem lite nu innan. Så slipper jag känna sådan bloggstress över det i helgen. kramiz<3
 
Något trött när bilden togs igår kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Du är jättefin i dina nya glasögon ❤

Svar: tack så mkt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-09-24 @ 17:32:00
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0