Beger mig mot ön...

Goddag!
 
Denna vecka startar vi med att åka ut till ön ett par dagar. Dels för jag behöver komma bort lite från stadslivet, men även för att göra vårfint i trädgården där ute och eventuellt även börja städa mitt rum i garagebyggnaden så jag kan flytta in där om ett par veckor. För just nu sover jag i min farbrors rum som jag lånar de månader då det är för kallt att sova i mitt rum. Men nu börjar det bli dags att flytta ut för mig igen.
 
Tanken är att jag ska försöka passa på att ta mig ut så mycket som det bara går nu medans jag har nära till naturen. Sen blir det nog en del fotande med kameran som jag fortfarande håller på att lära mig. Jag är taggad på att vakna till fåglarna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

Vad skönt att åka iväg :D

Svar: Ja, det var härligt att komma ut på landet lite. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-16 @ 17:47:29
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0