Duschat och fått frisk luft...

Tjoo!
 
Jag lyckades trots nervsmärtorna och tröttheten att både duscha av mig och komma ut en sväng idag. Det var visserligen på gränsen att vara alldeles för kallt för mig att vara ute utan att bli nedkyld och stel. Men det var behövligt med lite frisk luft och solsken i ansiktet.
 
Jag kommer ju inte ut speciellt ofta. Så brukar ta vara på de få tillfällen det blir och framförallt när solen är framme. Nu ska jag bädda ner mig i soffan framför någon serie och har jag tur kanske jag somnar en stund. Vore skönt med en ordentlig vilostund idag så kroppen får återhämta sig. Kramiz❤
 
 
 
 Puss & kramiz
//Jenniey Love
 
 
 


Kommentarer
Kajsa-Stina

Hej fina du, va gärna med i veckans blogg skulle vara superkul! :)

2018-04-27 @ 08:13:57
URL: http://nouw.com/kajsastinamattsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0