Gårdagen var super härlig...

Goddag!
 
Idag mår man rätt kasst i kroppen så har inte mycket ork över. Men kan säga att gårdagen var en av det bästa dagarna jag haft på länge. Så glad att jag kom iväg trots att jag var eneromt nervös dagen innan. Tror det var väldigt länge sen jag kände mig så "hemma" i en grupp som under ME-träffa igår. Hoppas verkligen vi ses om inte allt för länge igen.
 
Min plan idag är att försöka sitta ute en stund om det inte är för kallt. Sen blir det nog sängläge för att lyssna på podcast tills det är middagsdags. Resten av denna helg kommer bli lugn så jag får återhämta mig ifall det är så att vi kommer åka ut till ön kommande vecka. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0