Har en enda uppgift idag...

Tjo på er!
 
Det känns verkligen som man går i sömnen för man är så trött i huvudet. Jag är även likblek och smärtpåverkad i mage/rygg så det skulle inte förvåna mig att blödning kommer inom det närmsta dygnet. Jag har ju lärt känna min kropp väl under dessa år och framför allt när det kommer till mensen/blödningarna.
 
Min enda viktiga uppgift idag är att duscha året som egentligen hade tänk göra imorgon. Men då man aldrig vet hur man mår så känns det lika bra att få det gjort idag. Byta sängkläder får jag göra till helgen när jag förhoppningsvis har lite mer energi. kramiz<3
 
Svårt att hålla tårarna borta just nu. Så less på allt strul...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0