Isshow står på schemat...

Tjo på er!
 
Idag är en alldeles speciell dag för jag, pappa och Wiirah ska nämligen på Isshow ikväll. Ni anar inte hur mycket jag sett framemot denna dag och samtidigt vart jätte orolig för att åka på någon infektion lagom till det är dags. För den oturen brukar jag tyvärr ha. Men idag är det bara nervsmärtorna och yrseln som gör sig tydligt i vardagen. I övrigt mår jag rätt okej eller iallafall så jag klarar hantera det.
 
Jag är enormt taggad inför kvällen även om jag vet att det kommer bli tufft för kroppen. Det är allt ifrån skridskoskolans barn till proffisionella konståkare som kommer förgylla denna kväll. Det ska bli otroligt roligt att se vad "Vegas on Ice" kommer att bjuda på. Nu ska jag göra min väska klar med allt som behövs inför kvällen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Va roligt o komma ut på något du verkligen ser fram i mot! :) kram

Svar: Det var en magisk kväll även om jag idag mår rätt kasst i kroppen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-22 @ 09:34:01
URL: http://erikapettersson.webblogg.se
Erika Pettersson

Härligt, men så tråkigt att kroppen inte kan komma överens med o må bra den också. 🤦🏻‍♀️😞

2018-04-22 @ 20:55:04
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0