Njuter till max!

Hej!
 
Vad jag längtat ut hit till ön igen för att bara ta det lugnt och det första jag la märke till när vi kom igår var alla olika fågelkvitter. Det är något som får mig pusta ut så där härligt som barn gör när de kommer till ro. Så jag ska verkligen försöka vara ute till max nu. Ett stort plus är att min älskade solstol är lätt tillgänglig här ute jämfört med hemma i stan.
 
Min kropp mår rätt okej idag bortsett från nervsmärtorna i armarna. Sen är jag lite hes i rösten pga ökad slembildningen. Men i övrigt känns det som denna dagen kan bli en otroligt bra dag om jag kommer ihåg att vila mellan roligheterna. Kramiz<3
 
Hoppas ni också får en fantastisk Tisdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0