♥Veckans Hiss & Diss♥

Hej!
 
Då var ännu en vecka snart slut och jag måste säga att denna veckan har vart otroligt underbar. Jag har visserligen nu mot slute känt mig helt slut och smärtpåverkad som bara den. Men jag är så enormt glad över att jag och Wiirah kom iväg på våra utflykter. Det gjorde nog både henne och mig gott att få komma ut på något roligt. kramiz<3
 
Hoppas ni också haft en fin vecka!
 
 
 
Veckans Hiss: Besöket på baltazar som inte kändes så ansträngande utan bara roligt. Det var länge sen jag skratta så enormt mycket. Sen får vi inte glömma att dem har börjat sopa bort allt grus. Vilket betyder att våren är här för att stanna!
 
 
Veckans Diss: Att vårdcentralsläkaren inte ringde tillbaka som utlovat. Detta trots att någon alltid varit hemma för att kunna ta emot samtalet ifall jag skulle vara iväg. Så "ingen var ju hemma" kan dem inte köra med när jag ringer på tisdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0