♥Veckans Hiss & Diss♥

Hej på er!
 
Denna veckan har vart en berg och dalbana för mig känslomässigt. Jag har gråtit mig till sömns på nätterna då smärtorna var fruktansvärda. Dagarna har däremot gått rätt bra även om det vart tufft att kliva upp ur sängen för att försöka äta.
 
Något jag längtat efter är det vackra vädret som äntligen har hittat hit. Så jag har faktisk suttit ute medans solen vart framme. Jag älskar när man ser hur allt bara blommar ut och blir färgglatt igen. Det är så otroligt magiskt! kramiz<3
 
 
 
 
Veckans Hiss: Träffen i Fredags som fick mig inse att jag inte är så ensam som jag oftast känner mig. Jag är därmed glad att jag tog mig mod till åka dit.
 
 
 
Veckans Diss: Att behöva ligga i hopprullad som en köttbulle hela dagen då man har kraftiga magsmärtor och illameånde pga blödningarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika Pettersson

Men usch för sån smärta!
Läste lite din profil så ung o såna besvär livet är orättvist.

Själv lider jag av en hel del värk.
Skadade min vänster fot för ca 5 år sedan och har problem med ledvärk pga att jag har problem med sköldkörteln.

Även drabbats av utmattningssymptom men fick 4 veckors sjukskrivning o nu tillbaka sen ca 2 veckor och jobbar 100% hoppas de ska gå

Svar: Tråkigt att höra att du också lider av smärtor:( Både läst och hört att sköldkörtelproblem kan ställa till det rejält. Kommer dina smärtor också i skov? Hur är det med foten nu så långt efter skadan?

(behöver absolut inte svara på mina frågor om du inte vill<3)

Hoppas det går bra för dig nu att jobba 100% och att du inte får bakslag.

Massa kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-15 @ 16:49:58
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Sofie - 26, gift och gravid med nummer 2

Kram till dig!! ❤️❤️❤️

Svar: kramiz<3<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-15 @ 19:48:06
URL: http://Nouw.com/sofiethufvesson
Erika Pettersson

Foten är som den är jag har ett sesamben som gått av och behandlar med kortisonspruta 2 gånger per år.
Får åka ca 1,5 timmes enkel bilresa för de mindre kul, men nödvändigt tyvärr.

Då funkar foten bra jag rör mig ju mycket pga hund men det går. 😊 är så van vid värken.

Värken i lederna kommer o går kan gå veckor i mellan sedan håller de i sig någon dag eller fler sen försvinner så de är upp ocj ner verkligen.
Bäst är de när de är varmt ute så kyla är jobbigt.

Svar: Usch ja sånt är aldrig kul, men skönt att foten blir bättre av sprutorna även om resorna är långa.

Djur är fantastiska på många sätt. Brukar be min bror och hans sambo komma med sina djur när jag känner mig ensam och är sängliggandes mycket.

Det känner jag igen. Kyla är riktigt jobbigt så det är skönt att det går mot det värmare även om jag har svårt för högsommar när det är stekhett ute. Gillar inte bli överhettad, men lite isvatten i en sprayflaska brukar fungera kanon när det är för varmt ute.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-16 @ 13:49:27
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Erika Pettersson

Ja djur tillför otroligt mycket 😊
Jag skulle inte kunna vara utan min lilla vovve och vi ska skaffa en till vi bara väntar och väntar på de, men till sommaren är planen att de kommer en.

Om uppfödaren får någon förstås ifrån sina tikar men de hoppas vi.

Svar: Ja dem gör ju det.
åh, vad mysigt. Får håller tummarna för att det blir några valpar så ni kan få hem ytterligare en vovve.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-17 @ 21:42:58
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Erika Pettersson

Tack 😊

Svar: <3<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-19 @ 12:34:08
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0