5 saker ni kanske inte vet om mig...

Hej på er!
 
Idag har jag tänk spendera all min lilla energi till att vara med Tösen för imorgon ska hon åka hem igen efter att ha vart här i över en vecka. Det kommer såklart bli extremt tomt för lilla mig nu under hösten och vintern när stora barnen börjar skolan igen. Så får passa på lite nu innan allt drar igång för dem. Därför får det idag bli ett inlägg med 5 saker få vet om mig medans jag njuter av att ha barn i huset. Hoppas ni får en fin dag nu! kramiz<3
 
 
När jag var mindre älska jag att stå på framsidan av
huset på ön och sjunga samtidigt som jag låsades att all säd var publik.
 
När jag försöker prata händer det ofta att jag sluddrar eller tappar ord. Det är
något som tyvärr blivit sämre med åren.
 
Dricker enorma mängder Tropicana Apelsinjuice under dagen. Älskar det!
 
Bär nästan alltid min favorit ring på vänster ringfinger trots att jag inte är förlovad. Anledningen till detta
är att ringen inte går och få av om jag sätter den på höger. Då min höger hand tyvärr svullnar upp väldigt ofta.
 
♥  Jag har långa och smala fötter vilket ställer till det när det
kommer till att hitta skor som sitter perfekt.
 
 
Till denna utsikt stod jag sjöng för som barn och tonåring:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0