Äpplekaka är min räddning!

Hej på er!
 
Min aptit är ju allt som oftast katatrof men jag har lyckats hitta något som verkligen fungerar bra utan de minsta problem med illamående. Nämligen mammas Äpplekaka med samma recept som när jag och mina syskon var små!
 
Jag har hittills behållt denna mellis varje gång jag ätit den. Vilket inte händer speciellt ofta när det kommer till fast föda just nu. Så det känns underbart att äntligen hittat något som fungerar och som man dessutom står sig på ganska länge då den innehåller havregryn som jag egentligen inte är så förtjust i. kramiz<3
 
Äpplekakan som jag bara älskar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Inger

Hej.
Det är ju så gott med äpplepaj så vilken tur att du kan äta det iaf.
Ha en bra dag.

Svar: Hej!, ja verkligen! Hoppas hitta fler saker som går att äta minst lika bra med tiden. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-08-23 @ 07:28:45
URL: http://portobellas.blogspot.com/?m=1


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0