Ett stressmoment över...

Heej!
 
Vet ni igår bocka jag av en sak på listan som jag vart lite nervös över att inte komma ihåg och det var att rösta. Jag och mina föräldrar var alltså iväg och förtidsrösta igår kväll. Nu har jag det överstökat och behöver inte känna en stress över det mer. Så himla skönt!
 
Mina planer idag är att i förstahand att duscha av håret för det känns så fett att de liksom blir tungt på nått sätt. Jag avskyr när det blir så. Har jag tur kanske pappa orkar byta mina sängkläderna ikväll annars får jag vänta med det till mensen är över. Resten av dagen nu blir det till att vila i mängder! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lars

Bra du röstat! Det gillar vi!

Svar: Självklart! Har inte missat ett enda val sen jag fick rösträtt som 18 åring:)
♥JèÑnIèY♥

2018-08-28 @ 19:46:36
URL: http://www.larslarsson.today


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0