Fikaträff på schemat....

Hej på er!
 
Då var en ny dag här och idag känner jag mig extremt taggad på att komma iväg på en liten ME-träff. Det kommer nog bli lika trevligt som träffen i våras. Men förhoppningsvis är det inte lika mycket folk inne på caféet idag som sist för då var det riktigt jobbigt med alla höga ljud. Hopaps på lite lugnare idag! Det ska bli roligt att återse och träffa nya personer som på något sätt drabbats av ME.
 
För mig har det betytt otroligt mycket att träffa andra i liknande situation. För den ensamhet jag kände innan jag fick diagnoserna var fruktansvärd! Dela erfarenhet och bara prata ut om allt mellan himmel och jord.  Nu ska jag börja göra mig klar för att åka. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0