Lyckad Resa....

Tjo på er!
 
Västerås resan blev så otroligt lyckad även om min kropp har bråkat en hel del så har jag ändå lyckats hålla mig i hyfsad form för att kunna delta i alla utflykter och samtal. All tid med gammelfastrarna är värdefulla och trots deras höga ålder så är dem fortfarande väldigt aktiva av sig. Vilket ger en så mycket positiv energi och sen har dem väldig förståelse till att jag inte orkar lika mycket. Så jag har haft möjlighet att vila i deras sängar under våra besök hemma hos dem. 
 
Min kropp är inte i sitt bästa jag nu efter vi kom hem, men mycket beror nog på blödningarna jag fått. För det är ju något som slår ut kroppen totalt. Nu blir det ett par lugna dagar med endast en bilresa till ön på schemat. Kroppen ska få tid att återhämta sig i lugn och ro. kramiz<3
 
 Här kommer lite bilder från resan:
 
Kanlen vid Strömsholms slott:
 
Strömsholms slott
 
Min sköna säng på Kolbäck Gästgivaregård:
 
Livboj från badplatsen vi bada på:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie

men åh, Strömsholms slott var ju magiskt vackert! så himla fin plats du besökte :-)

Svar: Ja, det var verkligen ett vackert slott, men fanns inte så mkt att titta på inne i slottet mer än de mäktigt klädda väggarna. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-09 @ 14:09:07
URL: http://emelieburstrom.se
Miss Misfit

Men så fint :D såg verkligen jättehärligt ut!

Svar: Tack! Det var ett mäktigt slott. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-09 @ 14:53:09
Mirre

Ohh så härligt det var, förstår ni gillade det

Svar: Det var det verkligen! Hoppas komma ditt fler gånger. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-09 @ 20:12:14
URL: http://sweetwords.se
Emma

Aldrig varit i Västerås men ser fint ut!

Svar: Slottet och Kolbäck ligger strax utanför Västerås. Har man vägarna förbi tycker jag verkligen man ska besöka slottet. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-09 @ 21:49:00
Becka Lindhe

Åh vilka mysiga bilder! Västerås har jag aldrig varit i ^^

Svar: Tack så mkt! Det är en mysig stad och även områdena utanför är fina. kamiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-10 @ 12:10:33
URL: http://beckalindhe.se
Jennifer

Skönt resan blev lyckad, hoppas vi på fler sådana :D

Svar: Ja en lättnad att det flöt på så bra. Det får vi hoppas. massa kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-10 @ 17:35:22
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0