Mensen är en mardröm...

Hej!
 
Jag trodde nog aldrig som tonåring att mensen kunde förstöra ens liv så mycket och hittills har ju inte vården kunnat hitta något som min kropp svarar speciellt bra på för att slippa allt strul innan och under mensen. Jag är ett hopplöst fall helt enkelt!
 
Tyvärr tycks jag inte riktigt vänja mig vid att jag faktiskt kommer behöva må såhär kasst i kroppen 2 veckor i månaden utöver mina andra sjukdomar som tar på kroppen. Det är skit jobbigt att acceptera! Men jag försöker lära mig hur kroppen reagerar när det är på gång för att lätttare kunna lindra smärtorna som tillkommer vid mensen.  kramiz<3
 
Vill verkligen tacka alla ni där ute som peppar mig. 
Ni värmer mitt hjärta otroligt mycket!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebeca

Jag lider med dig. Jag har ju endometrios så förstår hur mensen kan ställa till problem och till och med göra en sängliggande. Hoppas du kan få hjälp med något preventiv medel som fungerar mot smärtorna. Jag själv har p spruta och spiral så har ingen mens alls. Det är det enda som har funkat för mig. Kram!

Svar: Det är galet att det kan göra så ont=( Skönt att du har hittat något som tagit bort mensen helt. Jag hade hoppats på att finna det med men hittills har de inte lyckats hitta något. Spiral är helt uteslutet i mitt fall efter de som inträffa sist de försökte. Många kramiz underbara du<3
♥JèÑnIèY♥

2018-08-31 @ 15:36:06
URL: http://becaaah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0