Smärtor gånger tusen...

Tjo!
 
Jag känner mig katastrof idag och jag vet inte alls hur jag ska orka stå ut ännu en dag med dessa smärtor och skakningar som blir allt värre. Jag är redan less på allt och vill bara få tillbaka energi till att orka hålla mig uppe. Men jag vet att detta bara är början på vad som komma skall. 
 
Nu ska jag plåga i mig föda sen försöka sova ett par timmar och hoppas orka med lite myskväll med mamma sen annars får det bli ännu en dag i sängen. Jag hoppas verkligen det vänder snart annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: <3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2018-08-24 @ 14:12:19
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0