♥Veckans Hiss & Diss♥ V.31

Tjo på er!
 
Denna veckan har verkligen vart speciell på många plan och det känns fortfarande lite overkligt allt. Resan till Västerås blev ju otroligt lyckad även om den såklart var det tufft för min just nu svaga kropp. Men jag lyckades ta mig igenom dagarna hyfsat bra förutom sista dagen när jag nästa ramla ihop på slottet. Nu har mina gammelfastrar på 94 och 88 år fyllt på mitt förråd med värme och pepp inför höstens alla svåra utmaningar. kramiz<3
 
 
 
 
Tummen Upp: Vi kom iväg till Västerås så jag fick
fylla på min själ med värme och styrka från mina gammelfastrar.
 
 
 
 
Tummen Ner: Svåra menssmärtorna som fått mig tuppa av
ett fler tal gånger senaste dagarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0