5 saker ni kanske inte vet om mig...

Hej på er!
 
Eftersom jag idag tänk lägga all min lilla energi på att träffa min bästis en kort stund. Får det idag bli ett lite annorlunda inlägg här på bloggen. Då jag med största sannolik lär vara rätt sliten efteråt behöver jag spara in energi nu innan. Så här kommer ytterligare 5 saker få vet om mig som jag lyckats samla ihop. Hoppas ni får en fin dag nu! kramiz<3
 
 
♥ Jag har alltid älskat mörkchoklad och gärna med någon Mousse i.
 
♥ Jag var som liten varken en katt eller hundmänniska utan det är något som kommit med åren när nära har skaffat sig husdjur.
 
 ♥  Jag är till största del sängliggande i 18-20 timmar/dygn. Detta är också anledningen till varför det ibland kan ta tid innan jag svarar på kommentarer och mejl.
  
♥ Jag sover oftast ihop rullad i fosterställning samtidigt som jag kramar en kudde.
 
♥ Jag sätter sällan upp mitt hår i tofs eller ens flätar det. Får sådan mjölksyra i armarna att hålla armarna såpass högt upp en längre stund.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0