Dagen efter julafton....

Hej!
 
Gårdens julfirande här hemma blev otroligt mysig och jag tyckte dagen flöt på bra här hemma med mat, pyssel och tvmys. Men framåt kvällen börja skaningarna komma smygande och detta är ett av de tydligaste tecken på att min kroppen går över sin gräns. Försökte på alla sett slappna av och vila. Tyvärr räckte det inte för att dämpa skakningarna. 
 
Idag mår jag långt ifrån bra och det gör mig lite ledsen att inte ens en lugn dag hemma kan hindrar kroppen från att krascha. Det får mig inse hur pass mycket sjukdomarna faktiskt påverkar mig just nu. Det får bli ett par återhämtningsdagar nu fram till nyår som också kommer firas hemma. kramiz<3
 
En bild tagen innan vi åt igår: 
 
En bild tagen idag och hur kommande dagar kommer se ut:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lovisa

Åh så mysigt!

2018-12-25 @ 14:04:39
URL: http://nouw.com/bylolloz
Maria

Jag höll inte riktigt hela julaftonen heller, det gick jätte bra tills efter middagen, då kändes det som om all energi bara rann ur mig och sen har jag sovit mer eller mindre i tre dagar.
Jag har inte ME diagnosen, för dom läkare jag tagit upp denna sjukdom för fnyser bara och säger att den inte finns. Det är jobbigt att behöva kämpa för sin rätt att må bra. Du är en kämpe!

Svar: Usch då. Tråkigt att du inte höll hela julafton, hoppas du fått vila upp dig nu efteråt. Tyvärr är många läkare väldigt skeptiska till ME. Jag hade turen att komma till Gottfries i Mölndal medans dom fortfarande hade avtal med landstinget. Men det var 7 års kamp innan jag fick diagnosen satt, så kunskapen kring sjukdomen måste bli bättre. Massa styrkekramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-28 @ 10:06:23
URL: http://iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0