Dags återbesök på rehab...

Tjo!
 
Om en liten stund ska jag bege mig mot rehab för ett möte med sjukgymnasten igen. Det var ju över en månad sen sist jag var där då de två senaste tiderna fick avbokas pga infektionen jag åkte på. Det känns lite nervöst att åka dit igen efter så långt uppehåll måste jag säga och denna gången har jag ingen med mig som stöd heller.
 
Idag ska vi egentligen bara gå igenom min "andningsläxa" vad jag vet. Men av erfarenhet av sjukgymnaster brukar det bli mer än så tyvärr. Vilket kommer ta på min energi och kropp i flera dygn efteråt. Jag hoppas innerligt inte krascha så som jag gjorde efter besöket sist för det var ritkigt jobbigt. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0