Filmmys och mycket vila...

Hej på er!
 
MIn ork är verkligen helt borta och det känns som det lär dröja innan den kommer tillbaka helt. Men jag har ändå tänkt försöka se någon film under dagen. Det lutar åt att det blir en av harry potter filmerna, då det var ett tag sen jag såg dem.
 
Men innan jag kryper ner i sängen igen ska jag försöka få tag på min läkare och se hur vi ska gå till väga med infektionen ifall det är samma elände som sist. Ju snabbare vi får kontroll på den ju snabbare får jag troligen tillbaka energin om jag har turen på min sida. kramiz<3
 
Vad ska i hitta på idag? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Min ork är också som bortblåst.. tror det är pga av alla måsten nu i jul och ni kan kroppen verkligen ta det lugnt )

Svar: Jaa, alla måsten innan jul tar enormt på kroppen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-28 @ 05:03:40
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0