Försöker iallafall...

Goddag!
 
Kampen med att få vardagen gå ihop fortsätter samtidigt som kroppen kämpar sig för att klara av infektionen. Men trots att febern kommer och går än så känns det som det skett små framsteg när det kommer till aptiten. Eller jag försöker snarare äta lite i taget och resten blir näringsdryck. Näringsdryckerna får jag ju i mig utan problem så länge jag har ett större sugrör. kramiz<3
 
Sen blir det mycket närhet av denna goding som
gärna ska ligga på en nu när man är dålig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Hej, Skulle du kunna sammanfatta ett inlägg om vilka följdsjukdomar du fått av ME/CFS och Fibromyalgi?

Jag har precis själv fått båda diagnoserna och blir ju såklart lite orolig att det ska bli värre än vad det är. Min läkare sa dock att dessa sjukdomar inte leder till värre sjukdomar, men blev ju orolig när jag läst lite i din blogg. Du verkar ha det jättejobbigt. :/

(Du kan ju svara här också såklart, men ett helt inlägg skulle säkert fler hitta till och ha nytta av).

Ta hand om dig! Kram

Svar: Hej Tycker absolut du inte ska oroa dig över att bli sämre eller få fler sjukdomar (Samsjukdomar) än Fibro och ME. Jag hade otur att åka på flera problem på vägen pga dålig kunskapen när sjukdomarna redan hade dragit igång.
Jag har tänkt skriva ett inlägg om alla sjukdomar jag har, men inte riktigt haft orken till det då jag senaste månaderna har kantrats av massa infektioner. Så får försöka skriva ihop något så fort kroppen är lite bättre igen.

Ta hand om dig med! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-28 @ 19:26:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0