Fredagens planer....

Goddag!
 
Jag tog mig precis upp ur sängen efter en otroligt bra nattsömn tack vare att jag tog beslutet att ta smärtstillande strax innan jag gick och la mig igår efter haft en dag full med svåra nervsmärtor. Denna sömn behövde jag verkligen kan jag säga. kroppen har verkligen fått vila på riktigt och det händer sällan jag sover såpass djupt tyvärr.
 
Mina planer idag är mest att ta det lugnt större delen av dagen och ikväll blir det nog Idolmys tillsammans med mamma. Om jag har tur kanske jag orkar göra klart några av julkkorten, men får se hur många det blir. Vill ju inte riskera fler bakslag än jag redan haft denna veckan. Så får ta det i små steg! kramiz<3 
 
Vill så gärna visa korten jag nästan är klara med, men får bli efter jul. Då jag vet att mina älskade vänner läser min blogg. Men kan avslöja att jag aldrig vart så nöjd som med årets kort! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0