Ny favorit film....

Hej på er!
 
Jag tänkte idag passa på att lägga upp ett inlägg där jag betygsätter en film jag såg för ett par dagar sen när jag la med feber. Jag har ju en del dagar som är extra kämpiga att ta sig igenom och då brukar jag försöka se en film som kan få mig skratta lite. Skratt har alltid vart en viktig del i mitt liv.  Har ni möjlighet rekommenderar verkligen att se den komiska men otroligt härliga film. kramiz<3
 
 
STJÄRNAN - Historian om den första julen (Finns på Viaplay):
Den modiga åsnan Bo vill upptäcka livet utanför den farm han  nu lever på. Genom att följa en stjärna blir han något helt annat än vad han hade tänkt sig från början, men har en stor betydelse i din viktiga berättelsen om den första julen.
 
Mitt betyg:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 


Kommentarer
Carolina

Lät som en mysig film. Om den finns på netflix kan jag absolut ta och se den :D

Svar: Den är jätte mysig. Tror tyvärr inte den finns där i alla fall inte än. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-06 @ 17:23:55
URL: http://knaset.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0