♥Veckans Hiss & Diss♥ V.48

Tjo på er!
 
Då var ännu en söndag här och tidigt imorse åkte pappa mot kina för sitt jobb. Det har ju vart en väldigt märklig vecka med både roliga och mindre roliga tillfällen. Tyvärr har ju min kropp vart långt ifrån så bra som jag hade hoppats på, men känner mig ändå stolt som tagit mig igenom den hyfsat bra trots en del tårar pga alla smärtor som ökat senaste veckorna. Nu laddar jag upp för en ny vecka som troligen kommer bli kämpig, men jag hoppas klara det! kramiz<3
 
Hoppas ni får en super mysig första advent nu<3
 
 
 
Tummen Upp: Tack vare min älskade pappa fick jag
återuppleva känslan av att se på ishockey live
precis som innan jag blev sjuk.
Och jag älskar det!
 
 
 
 
Tummen Ner: Att min gamla älskade mobil gav upp
och det blev akut att fixa en ny innan pappa skulle
åka idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Vilken underbar hiss verkligen! KRAM

Svar: Tack. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-03 @ 09:36:26
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0