♥Veckans Hiss & Diss♥ V.52

Hej på er!
 
Då är sista veckan av detta år snart slut och det har gått så fort. Min vecka har visserligen vart tufft då jag kantrats av febertoppar och som jag tillslut fick kollat upp. Jag har även fått sällskap nu till nyår, vilket känns jätte mysigt och roligt. Det känns som jag trots infektionen kommer få ett bra avslut på detta år och påbörja det nya året med några av dem jag älskar allra mest. Så tacksam över allt stöd och pepp jag fått senaste tiden. kramiz<3
 
 
 
Tummen Upp: Hade en otroligt lyckad Julafton
här hemma som var både mysig och lugn.
 
 
 
Tummen Ner: Febertopparna som slagit ut hela mig.
Som tur verkar det äntligen vända lite smått.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0