Vill bara hoppa över dessa dagar...

 
 
Hej!
 
Idag är en sådan där kämpig dag då varje steg är en utmaning.
Där blandannat yrsel, nervsmärtor, syndimma, skakningar och dålig
balans gör vardagen extra tung utöver allt annat med kroppen.
 
Idag är en dag jag helst bara vill stå över, men inte har möjlighet att göra.
Utan får försöka göra det bästa av det.
 
Idag är en sådan där dag då det viktigaste är att få i mig näring och mina dagliga mediciner. Som tur har jag matlåda av min favoritmat i kylan att värma när ork blir över. I övrigt blir det att försöka dricka näringsdrycker.
 
Nu väntar sängen åter för mig efter fått i mig lite frukost.
För att vila mig inför nästa måltid.
kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0